USLOVI KUPOVINE
Postupak, te uslovi kupovine/prodaje robe putem Ilmone.ba internet prodavnice definisani su kroz sljedeće parametre: narudžba, plaćanje, isporuka, povrat/reklamacija robe. Isporučioc naručene robe je Ilmone d.o.o. Putem internet prodavnice Ilmone d.o.o omogućio je kupovinu cjelokupnog asortimana robe koja se nalazi u ponudi. Kupcem se smatra svako pravno ili fizičko lice koje elektronski naruči barem jedan ili više proizvoda, ispuni tražene podatke i pošalje narudžbu na ilmone.ba.
Sve cijene izražene su u Bosanskohercegovačkoj nacionalnoj valuti, konvertibilna marka (KM), s PDV-om.
PLAĆANJE PROIZVODA
Kupac vrši plaćanje proizvoda po pouzeću.
DOSTAVA PROIZVODA
Proizvodi se šalju brzom poštom i bit će isporučeni u roku od 1-3 radna dana. Ukoliko je narudžba izvršena u petak, rok za dostavu se računa od ponedjeljka naredne sedmice.
Cijena dostave, za sve gradove u Bosni i Hercegovini, je 11KM.
POVRAT PROIZVODA
Kupac ima pravo na povrat proizvoda ukoliko su mu greškom isporučeni proizvodi koji nisu naručeni. U tom slučaju, kupac ne plaća troškove dostave.
REKLAMACIJE
Pošiljku je OBAVEZNO OTVORITI prije preuzimanja i PREGLEDATI STANJE iste. Sva ostećenja odmah pred kurirom prijavljujete na broj koji će Vam biti poslan u privatnoj poruci, nakon slanja Vaše pošiljke.
KURIR će od vas tada PREUZETI oštećene stvari, a MI Vama POSLATI NOVE!!!!
Sva oštećenja koja su prijavljena kasnije(pa makar i minutu nakon odlaska kurira) NAŽALOST NEĆEMO MOĆI PRIHVATITI I REFUNDIRATI!
Nakon prijave oštećenja pošti, javite se i nama kako bismo dogovorili slanje novog artikla.
Hvala Vam na razumijevanju i molimo Vas da poštujete pravila kako bi naša saradnja bila što ugodnija.
Za sve ostale reklamacije javite se odmah po prijemu pošiljke nama u inbox.
Rok povrata kupljenog artikla je 8 (osam) dana od dana preuzimanja.
Ilmone d.o.o. će odobriti povrat robe nakon prijema opravdane reklamacije telefonski, mailom ili pismeno sa detaljnim instrukcijama za povrat robe. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, nadoknadit ćemo vam troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nismo više u mogućnosti isporučiti, ali i ponuditi odgovarajuću zamjensku robu. Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko je došlo do greške prilikom isporuke robe i isporučena roba je pogrešna u odnosnu na robu koja je naručena.