INFORMATIVNA PITANJA

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Možete platiti vašu narudžbu prilikom dostave. Trenutno ne prihvatamo kreditne kartice kao metod plaćanja.

Kakav asortiman proizvoda mogu pronaći na Ilmone web shopu?

Na Ilmone web shopu nudimo širok asortiman kvalitetnog posuđa i ukrasa za vaš dom. U našoj ponudi možete pronaći sve od keramičkih tanjira i šalica, do elegantnih vaza i dekorativnih figura.

Da li Ilmone web shop nudi međunarodnu dostavu?

Trenutno, Ilmone web shop dostavlja samo unutar granica naše zemlje. Radimo na proširenju naše dostavne mreže kako bismo u budućnosti mogli nuditi i međunarodnu dostavu.

Kako mogu izvršiti reklamaciju u slučaju oštećenja proizvoda?

ROK ZA PRIJAVU REKLAMACIJE JE DVA SATA OD PRIJEMA POŠILJKE ukoliko ODMAH NE NAZOVETE NA 1311 I KAŽETE DA ŽELITE REKLAMIRATI OŠTEĆENJE mi vam NE MOŽEMO refundirati pošiljku!

Prijavljujete na telefon broj: 1311.

KURIR OD VAS PREUZIMA OŠTEĆENU POŠILJKU A VAMA DONOSI NOVU!

Za sve ostale reklamacije javite se odmah po prijemu pošiljke nama u inbox.
Rok povrata kupljenog artikla je 8 (osam) dana od dana preuzimanja.

Da li mogu vratiti proizvod ako nisam zadovoljan?

Da, Ilmone web shop omogućava povrat proizvoda. Ako niste zadovoljni svojom kupovinom, imate mogućnost da vratite proizvod u roku od 8 dana od dana prijema. Proizvod mora biti nekorišten i u originalnom pakovanju.

Koji su vaši kontakt podaci?

Radno vrijeme Ilmone prodavnice je od ponedjeljka do nedjelje od 10:00 do 19:00. 

Nalazimo se u naselju Miljacka kod Bingo City Centra, na adresi Džemala Bijedića 160i, Sarajevo.

Moguće nas je kontaktirati putem brojeva telefona:

Tel: +387 33 865-744
Tel: +387 33 867-542
Viber/WhatsApp: +387 33 867-542

ILMONE

Kontaktirajte nas za bilo kakva pitanja