INFORMATIVNA PITANJA

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Možete platiti vašu narudžbu prilikom dostave. Trenutno ne prihvatamo kreditne kartice kao metod plaćanja.

Kakav asortiman proizvoda mogu pronaći na Ilmone web shopu?

Na Ilmone web shopu nudimo širok asortiman kvalitetnog posuđa i ukrasa za vaš dom. U našoj ponudi možete pronaći sve od keramičkih tanjira i šalica, do elegantnih vaza i dekorativnih figura.

Da li Ilmone web shop nudi međunarodnu dostavu?

Trenutno, Ilmone web shop dostavlja samo unutar granica naše zemlje. Radimo na proširenju naše dostavne mreže kako bismo u budućnosti mogli nuditi i međunarodnu dostavu.

Kako mogu izvršiti reklamaciju u slučaju oštećenja proizvoda?

Pošiljku je OBAVEZNO OTVORITI prije preuzimanja i PREGLEDATI STANJE iste. Sva oštećenja koja su prijavljena kasnije(pa makar i minutu nakon odlaska kurira) NAŽALOST NEĆEMO MOĆI PRIHVATITI I REFUNDIRATI! Molimo Vas da NE ODLUČUJETE na svoju ruku da li je za oštećenje kriva pošta ili mi, jer na taj način otežavate saradnju između nas i pošte. Hvala Vam na razumijevanju i molimo Vas da poštujete pravila kako bi naša saradnja bila što ugodnija. Za sve ostale reklamacije budite slobodno da nam pišete. Lijep pozdrav!

Da li mogu vratiti proizvod ako nisam zadovoljan?

Da, Ilmone web shop omogućava povrat proizvoda. Ako niste zadovoljni svojom kupovinom, imate mogućnost da vratite proizvod u roku od 8 dana od dana prijema. Proizvod mora biti nekorišten i u originalnom pakovanju.

Koji su vaši kontakt podaci?

Radno vrijeme Ilmone prodavnice je od ponedjeljka do subote, od 10:00 do 19:00. 

Nalazimo se na adresi Radenka Abazovića 2D.

Moguće nas je kontaktirati putem brojeva telefona:

Tel: +387 33 865-744
Tel: +387 33 867-542
Viber/WhatsApp: +387 33 867-542

ILMONE

Kontaktirajte nas za bilo kakva pitanja